Teraz jest 29 marca 2024, o 14:53


Regulamin działu


Zarząd KPZBS informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i w żaden sposób nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na Forum.
Zastrzega sobie jedynie prawo do usuwania, w ciągu 24 godzin, listów o treści reklamowej, sprzecznej z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej
czy też propagujących przemoc oraz treści powszechnie uznanych za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady Netykiety.

Przypominamy, że osoby zamieszczające opinie, o których mowa powyżej, mogą ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
 Problemiki rozgrywkowe 
Autor Wiadomość
użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 września 2008, o 20:56
Posty: 786
Post Problemiki rozgrywkowe
1. Mecz. My po. Licytacja:

Ops_Partner_Ops__My
pas___1D___1H___1S
pas___4C___pas___4S
pas....

Wróg zaatakował w 10H. Jak zaplanujemy rozgrywkę z kartami:
AKW10___D9843
AK3______764
W8654____K7
D________W87


2. Mecz. Obie po.
Licytacja:
Ops_Partner_Ops_My
1C*__2C____pas__2H
pas__4H____Dbl__pas....

* Opsy grają 2C Precision, a z 4441 1D, zatem w słabym wariancie 1C wyklucza krótkość starszą. Dysponujemy kartami:
D754____9
D10942__A874
A6______KW4
43______KW874

Wist K pik, od opsa 2-ka. W drugiej lewie zagrana została 7 karo, walet, dama, as. Zagraliśmy trefla do waleta, ops wziął asem i odwrócił w trefla, blotka, dama, król - walczymy dalej.


29 stycznia 2011, o 16:22
Zobacz profil Wyślij e-mail
użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lutego 2010, o 21:48
Posty: 806
Post Re: Problemiki rozgrywkowe
1.
Gdyby A karo leżał dobrze, to rozdanie jest plaskate.
Więc pewnie leży źle. Wygląda, że mamy do oddania 2 kara, trefla i kiera.
Wydaje się, że jedyną szansą jest ucieczka z kierem. Można to osiągnąć tylko w układzie, że przy kierach nie ma Q karo.
Wchodzący ma na 100% przynajmniej 1 figurę trefl. Odcinam go od wyrobionej Q kier. Po wzięciu A kier gram Q trefl.

2.
hmmmm
kontrujący pokazał 6 oczek, tych najmniej spodziewanych...
wygląda na to, że otwierający musi mieć K kier (z AKWx, Wxx, xxxx, Qx tylko Kaptajn otwiera popartyjnie 1d), z czym zatem ta kontra w założeniach równych?:
(W/x)xxx, (x), Qxxx(x), A109x - poszukiwanie obrony?
Też przyostre na mój gust...
Nie znam OPPSÓW - nie wiem któremu wierzyć.. :(
Chyba bardziej otwierającemu. Może zrezygnował z obrony z opozycją kierową?
Gram K karo, bitka karo, Q kier ... (potem oczywiści trefle ubijamy dużymi atutami)
Może....?

Pozdr.
Tomek

_________________
Pozdr.
T.


29 stycznia 2011, o 20:36
Zobacz profil Wyślij e-mail
użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 września 2008, o 20:56
Posty: 786
Post Re: Problemiki rozgrywkowe
no cuuuuuszzzz. Niedobrzeeee, może trzeba się zastanowić, czy nie należałoby cię zapisać do drużyny I-ligowej - w sparingu naszej drużyny nie było tak różowo.
Chyba, że znasz rozdania???

1. gut - rozcinamy ręce, i odcinamy gościa od dojścia do kiera. Ręka wchodzącego: xx, DWxxx, xx, A10xx - sukces-ful. Na drugim stole wasi bronili 4S za 300 pięcioma trefelkami - zatem obrocik meczowy dosyć duży.

2. Blisko, blisko. Tak grając praaaaawie wygrałeś w aktualnym układzie (zakładając, że teraz już będą bronili skutecznie). Może jakaś drobna korekta rozgrywki???? Drugie pytanko, gdzie opsy tryknęły w obronie???

Pozdr
A


29 stycznia 2011, o 22:25
Zobacz profil Wyślij e-mail
użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lutego 2010, o 21:48
Posty: 806
Post Re: Problemiki rozgrywkowe
Niestety nie jest tak dobrze jak wygląda... Rozwiązywanie zagadek różni się od grania. Z definicji jest w nich jakiś problem i wersja wygrywająca :D . Przy stole na 99% w rozd. 1. zagram do K karo i zroluję (widząc tylko JEDNĄ szansę, chyba ze jakiś duszek za plecami mi powie:"as karo leży źle, ale końtrakt jest wygrywalny") :D .... brak obycia... 20 lat przerwy jest chyba nie do odrobienia :cry:
Nad 2. jeszcze podumam... chyba, że znowu Karol mnie uprzedzi... :D

ad. pyt. pomocnicze: po A trefl chyba pik

korekta rozgr.: może zamiast K karo, karo... najpierw trefl do 10 kier. :?:

Pozdr.
Tomek

_________________
Pozdr.
T.


29 stycznia 2011, o 22:32
Zobacz profil Wyślij e-mail
użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 września 2008, o 20:56
Posty: 786
Post Re: Problemiki rozgrywkowe
No dobra, juz lepiej, trefl do 10 kier - wziąłeś, ops wyrzucił karko. Co dalej??
Drugie pytanko - jak ops, po wzięciu asem trefl zagra pika, czy już nas obłożył, czy jeszcze walczymy???
A.


29 stycznia 2011, o 23:20
Zobacz profil Wyślij e-mail
użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lutego 2010, o 21:48
Posty: 806
Post Re: Problemiki rozgrywkowe
Jeżeli otwierający ma skład 4432 (w świetle licytacji b. prawdopodobny: kontra w poszukiwaniu obrony i ukarnienie z solidną opozycją), to chyba nie uciągniemy- przynajmniej ja, nawet w widne. :(

Natomiast, jeżeli rozdanie wygląda tak:

_________x
_________A87x
_________KWx
_________KWxxx

AKWx____________10xxx
KWx_______________x
xxxx______________Dxxx
Dx_______________A109x
________Dxxx
________D109xx
________Ax
________xx

to po początkowej obronie: K pik, A karo, A trefl, K trefl, trefl do 10 kier,
gramy K karo, karo (ubite małym), kier do A lub 8, trefl ubity 9 kier
Chyba się wygrało....

Co po początku K pik, A karo, A trefl, pik?
Walczymy, ale przy bezbłędnej obronie nastąpi albo zblokowanie kierów albo promocja - chyba się nie wygra...

Pozdr.
Tomek

_________________
Pozdr.
T.


30 stycznia 2011, o 13:37
Zobacz profil Wyślij e-mail
użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 września 2008, o 20:56
Posty: 786
Post Re: Problemiki rozgrywkowe
Prawie, prawie.....
Ręka otwierającego: AK10x, KW6, 97xx, Qx.
Chyba się omsknąłeś pisząc kier do asa, chyba chciałeś napisać Dkier do asa (król od wroga), jak zagrasz małego kier do asa, to oddasz KW kier.

Czyli podsumowując: K tref i trefl bity 10 (ops karo - jak nadbije, wygramy prosto), karo do K i karo bite małym kierem, D kier do króla i asa i trefl bity 9, a następnie mały kier - w stole mamy 87x w kierach i dobrego trefla.

Jak odejdą nam w pika także wygramy - gramy tak samo, tylko po przebiciu kara musimy trafić czy otwierający ma Kxx kier czy KWx kier, jak ma Kxx musimy zagrać D kier, jak ma KWx musimy zagrać małe do A87.


To by było na tyle :) - jeszcze raz gratki za celne rozwiązania.

Pozdr
A


30 stycznia 2011, o 16:56
Zobacz profil Wyślij e-mail
użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lutego 2010, o 21:48
Posty: 806
Post Re: Problemiki rozgrywkowe
No letko siem zakałapućkałem...
Jak widać niektórzy muszą sobie rysować... :roll: :cry:
Pozdr.

_________________
Pozdr.
T.


30 stycznia 2011, o 20:23
Zobacz profil Wyślij e-mail
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL